Yeni Yazılarımız İçin

13 Ekim 2008 Pazartesi

MAC Brow Set - Sophisticated


MAC Brow Set - Sophisticated Türkiye Fiyatı : 30 YTL
-Bu rengin üretimi durdurulduğu için yurtdışındaki sitelerden maalesef temin edilemiyor- *
Sizin de saçlarınız sarı ama kaşlarınız koyu renk mi ? İşte bu ürün tam size göre ! Kaşlarımla hiç bir zaman uğraşmadım,hatta almadım bile,ama saç rengime kıyasla koyu olması bazı zamanlar beni rahatsız etti.Bir dergide bu ürünü gördüm ve de MAC mağazasına gidip denettirdim;sonuç çok iyiydi.Ben de almaya karar verdim ama Türkiye'den değil ! Strawberrynet tam zamanında bu ürünü stoklarına dahil etti ve ben de anında kaptım,hem de 20 YTL'ye !!

Artılar:Fırçalı ve likit yapısı sayesinde sürümü çok kolay.İçinde renk açıcı elbette ki yok.Sadece boyar madde kaşlarınızı sarıya boyayarak rengini kırıyor,daha açık renk kaşlara sahip oluyorsunuz.Yani size geçici olarak kaş boyama/açma imkanı veriyor. Aynı zamanda da kaşların şeklini sabitleyerek düşmelerini engelliyor.
Eksiler:Kaşlarını benim gibi almayanlar için yarattığı bir sıkıntı var;kaşları dolgunlaştırıyor !!! Yani sarı ama biraz daha kalın kaşlarınız oluyor.Bu yüzden de sürerken abartmamak gerekiyor;hem kaşları kalınlaştırmamak için,hem de çirkin bir görüntü oluşmaması için...
Tavsiyeler:
1-Fırçaya gelen fazla boyayı tüpün ağız kısmına sıyırarak ve kaşlarınızı iyice tarayarak sürmeniz gerekiyor yoksa kaşlar yapış yapış oluyor ve de sarı kalıntılar bırakıyor.
2-Nasıl olsa sonradan düzeltirim diye düşünerek gelişigüzel hareketlerle sürmeyin.Kaç açınıza uygun olarak uygulayın.
3-Kaş açınıza uygun olarak sürmeyi unuttunuz diyelim,ürün katılaşmadan elinizle şeklini düzeltin;yoksa kaşınız sürdüğünüz şekilde kalıyor,boya katılaşınca müdahale etmek zor oluyor.

{Arastiran}

*Şeffaf da dahil olmak üzere bu ürünün dört rengi var.Sophisticated rengi MAC'in kendi sitesinde tükenmiş görünüyor.Türkiye'de bitip bitmediği hakkında bir fikrim yok.

Hiç yorum yok: