Yeni Yazılarımız İçin

20 Ekim 2008 Pazartesi

Clinique Colour Surge Ruj


Clinique Colour Surge Lipstick Yurtdışı Fiyatı: 16 $ , Buradan Alabilirsiniz



Fotoğrafta gördüğünüz, serinin Extreme Pink rengi.Bu ruj, Clinique setin içinden çıkmıştı.Bu yüzden Colour Surge serisinin ambalajıyla aynı değil.GWP ürünü olduğundan yeşil renkli bir ambalajı var.

Artılar: Renk pigmentasyonu çok yüksek,sürülür sürülmez anında renk veriyor. Yumuşacık bir dokusu var;yoğun renk sevenler için ideal bir ruj olduğunu düşünüyorum. Oldukça da kalıcı,sık yenilemek gerekmiyor.

Eksiler:Sedefli bir yapısı var - pearly-. Ben bu yapıda olan rujlardan ve glosslardan pek hoşlanmıyorum.Hele ki rengi pembeyse...

Tavsiyeler:Yukarıda da belirttiğim gibi renk pigmentasyonu yüksek ve sedefli.Bu yüzden ruju alıp direkt sürmüyorum ben.Alt dudağıma, pat-pat tabir ettiğimiz sürüş tekniğiyle uygulayarak sadece hoş bir pembelik katmasını sağlıyorum

{Arastiran}


Hiç yorum yok: