Yeni Yazılarımız İçin

20 Ekim 2008 Pazartesi

Lancome Juicy Tubes Dudak Parlatıcıları

Lancome Juicy Tubes Yurtdışı Fiyatı : 21.50 $ , Buradan Alabilirsiniz

İşte huzurlarınızda meşhur Lancome Juicy Tubes !!! Pek bir numarası yok değil mi :) Gerçi flaşla çekilen fotoğraflarda ruj o kadar değil ama glosslarda kesinlikle gerçeklik kayboluyor.Renkler belli olmuyor ve de gözle görülen o ışıltı fotoğrafa yansımıyor.Yukarıda görülen Juicy Tubes'un renk adı ve numarası silinmiş.Bildiğiniz pembe işte !!!



Artılar: Dudakta bıraktığı ışıltılı ıslak görünüm çok hoş,renkler fotoğrafta belli olmasa da özellikle Mahini rengi benim favorim.İçinde altın rengi ışıltılar var ve çok naturel bir renk.Uzun uzun anlatma gereği görmüyorum zira Derya'nın da dediği gibi ister 1 lira ister 50 lira, al birini vur ötekine.Tüm glosslar birbiriyle aynı sanki !
Eksiler:Yapış yapış!!! Renk pignemtasyonu iyi değil,dudağa verdiği renk belli belirsiz.
Tavsiyeler:
1-Rüzgarlı havalarda sokakta dolaşacaksanız,hele ki de saçlarınız açıksa sürmeyin.O saçlar her uçuştuğunda dudağa yapışıyor!
2-Altına mutlaka dudak nemlendiricisi sürün,benim favorim Nivea Hydro Care.



{Arastiran}

1 yorum:

azra dedi ki...

piyasadaki en süper parlatıcıdır...neredeyse on yıldır zevkle kullanıyorum... hiç rahatsız etmiyor,yapış yapış hissi vermiyor, çok sade, şık ve bi okadar da seksi duruyor;)
ama türkiye de pahalı biraz,şu sitelerden temin ediyorum ben bi hafta içinde geliyor...
http://www.cheapsmells.com
http://tr.strawberrynet.com

şiddetle tavsiye ederim...