Yeni Yazılarımız İçin

17 Ekim 2008 Cuma

Kanebo Tiffa Mascara Base

Kanebo Tiffa Mascara Base Yurtdışı Fiyatı : 14.33 $ ve değişken *
Bu ürün Türkiye'de satışa sunulmadı çünkü Limited Edition.

Yazdığım diğer yazılarda kirpiklerimin normal halini görebilirsiniz.Üstteki fotoğrafta kipriklerime bir kaç kat baz uyguladım fakat her zamanki gibi olmadı.Uykusuzluğun da verdiği bir şey sanırım,pek beceriksizce sürmüşüm bugün her şeyi;fotoğraflarımdan anladım :) Bunda büyük gösteren aynamı odamda kaybetmiş olmamın da etkisi büyük tabii... Her neyse;bu baz içinde minik minik kirpikler bulunuyor,yani fiber !!! Siz bu bazı kirpiğinize sürdikçe içerideki minik fiberler gözünüze eklenerek kirpiklerinizi uzatıyor,uzatıyor...



Artılar: Takma kirpik takmış gibi oluyorsunuz işte daha ne !!! Bu bazın içindeki sıvı madde yapıştırıcı gibi,iki taraflı rimellerdeki bazlarla alakası yok.Sürdükçe dolgunlaşıyor ve de uzuyor kirpikler.Bu baz aynı zamanda da waterproof,yani bu minik fiberlerin yanağınıza düşme ihtimali sıfır !!!Yalnız sonucun yukarıda gördüğünüz fotoğrafla alakası yok.Orada kirpiklerim kısa kalmış.Sebebini "Tavsiyeler" bölümünde aktaracağım :)
Eksiler: Çook zor çıkıyor !!! Zaten kolay çıkan bir şey olsaydı o minik fiberler gün ortasında yanağımıza dökülürdü. Kat kat sürmemek gerekiyor,yoksa kirpikleriniz odun gibi kalın parçalar halinde ayrılabilir ve de o kirpikleri hiç bir güç ayıramaz.
Tavsiyeler:
1- Bu bazın püf noktasını açıklıyorum !!! İki kat baz + bir kat rimel + iki kat baz + bir kat rimel...
Uygulama sırası aynen bu şekilde olmazsa,yani bazı kat kat sürüp en sonunda da rimeli sürerseniz yukarıdaki fotoğraf gibi hiç bir halta benzemez. Fakat yukarıda dediğim gibi,önce baz,sonra rimel,sonra yine baz ,yine rimel ritüline girerseniz işte o zaman takma kirpik takmış gibi olursunuz.Zira bu bazın kurumaması ve de rimelle bütünleşmsi en önemli şart ! Peki ben neden bu sefer böyle sürmedim ??? Çünkü sizlere, kirpiğimin sadece bazlı halini göstermem gerekiyordu.Ben fotoğraf çekene kadar kirpiklerim kurudu bile...
2-Sürerken kirpik diplerine inmemek gerekiyor.Yoksa aşağıda gördüğünüz minik fiberler gözünüzün içine giriyor ve de tahmininizden çok acıtıyor !!!


{Arastiran}



*Ben ebay.com'dan 20$'a satın almıştım.O zaman size verdiğim siteden haberim yoktu çünkü.Ebay.com'da Kanebo Tiffa Mascara Base olarak aratırsanız hala bir kaç sonuç çıkıyor!

Hiç yorum yok: